Удосконалення самостійної роботи студентів при вивченні французької мови під час карантину

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Академія Державної пенітенціарної служби

Abstract

У статті розглянуто особливості самостійної роботи під час вивчення іноземної мови в світлі останніх подій, спричинених пандемією, також про аналізовано вітчизняний досвід пошуку методів і форм самостійної роботи студентів з метою ефективного оволодіння іноземною мовою, визначено місце та роль самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти. Для вдосконалення самостійної роботи студентів з дисципліни «Практика усного та писемного мовлення французької мови» під час вивчення теми «Сучасне французьке кіно» проводиться робота з аутентичним французьким художнім фільмом «Bienvenue chez les Ch’tis». До перегляду фільму подається перелік розмовних висловлювань мовою шті в порівнянні з сучасною французькою мовою, семантизація яких відбувається неперекладним засобом. Запропоновано завдання для роботи з сучасною розмовною лексикою, завдання для перевірки розуміння переглянутого фільму, для складання синопсису та дискусії з проблематики фільму, тобто для вдосконалення монологічного мовлення з теми, а також для контролю набутої комунікативної компетенції. Також відповідно до запропонованих форм роботи автори виділили два види контролю: за процесом і результатом. У роботі автори наголосили на необхідності і важливості створення мотивації для студентів під час організації самостійної роботи в умовах карантину. У статті запропоновано методичну розробку для навчання студентів під час самостійної роботи з метою розширення філологічного кругозору, знайомства з багатогранною культурою населення і різноманітністю діалектів сучасної французької мови, налагодження атмосфери в групі, створення мотивації під час навчання. Виконання запропонованих авторами вправ організує подолання мовних та мовленнєвих труднощів, сприяє засвоєнню розмовної лексики, формуванню комунікативної компетенції на практичних заняттях з французької мови. Запропоновану методичну розробку під час вивчення французької мови можна використовувати як на заняттях в аудиторії, так і дистанційно за допомогою технічних засобів під час карантину. The purpose of the article is based on the revealing the effectiveness of the independent work for students in learning a foreign language during quarantine. The article focuses on the analysis of independent work of students, on the domestic experience of finding methods and forms of independent work for students in order to effectively master a foreign language, and also determines the place and role of independent work of students in higher educational institutions. In order to improve the independent work of students in the discipline “Practice of oral and written speech of French” while learning “Contemporary French cinema” there is work with an authentic French feature film “Bienvenue chez les Ch’tis”. A list of colloquial expressions in the language of Shti is also attached after watching the film in order to compare with modern French the semanticization of which is a nontranslatable. Also some tasks are offered, such as: tasks for working with modern colloquial vocabulary, tasks for checking the comprehension of the watched film, for compiling a synopsis and discussion on the problems of the film and improving the monologue on the topic, as well as for controlling the acquired communicative competences. The proposed methodological development in the learning of French can be used both in the classroom and remotely by technical means during quarantine. By independent work we understand the students’ learning activities to perform the tasks of the teacher, or at his own request, which is aimed at consolidating, expanding and deepening previously acquired knowledge, as well as the assimilation of new material. Thus, during independent work students have a variety of methods and ways to learn a foreign language in distance learning during quarantine: performing exercises on semanticization and commenting on conversational cliches,conversation and answers to questions to test comprehension drawing up a synopsis according to the proposed plan. All this facilitates the work of students to watch modern authentic French film, organize them to overcome language and speech difficulties, promote the acquisition of colloquial vocabulary, the formation of communicative competence in practical classes in French on “Modern French cinema”. Such work requires a lot of effort and its effectiveness depends on the student’s desire to learn and expand their own “horizons” of competencies. The analysis of the article results provides further coverage of the problem and its latitude, as a university student must not only gain knowledge of the subject of the program, master the skills and abilities to use this knowledge, research methods, but also be able to acquire new scientific knowledge.

Description

Голотюк О. В., Шмельова Р. І. Удосконалення самостійної роботи студентів при вивченні французької мови під час карантину // Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. - 2020. - № 2 (5). - С. 23-37.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By