Психолого-педагогічні проблеми оцінювання здобувачів вищої освіти під час дистанційного навчання

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Академія Державної пенітенціарної служби

Abstract

У статті представлено особливості роботи здобувачів вищої освіти на заняттях, які проводять з використанням технологій дистанційного навчання, та розглянуто психолого-педагогічні проблеми оцінювання їх навчальних досягнень, педагогічні умови, які сприятимуть формуванню мотивації студентів до дотримання академічної доброчесності. The article presents the peculiarities of the work of obtainers of higher education in classes conducted with the help of distance learning technologies and considers the psychological and pedagogical problems of evaluating their educational achievements, pedagogical conditions that will contribute to the formation of students’ motivation to observe academic integrity. The purpose of the article is to analyze the factors that influence the evaluation of higher education obtainers during distance learning and to determine the pedagogical conditions that will contribute to the formation of their motivation to master the educational material and the independent presentation of the obtained results.

Description

Третяк О. С., Чебоненко С. О., Мошта І. М. Психолого-педагогічні проблеми оцінювання здобувачів вищої освіти під час дистанційного навчання//Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки.- 2023.- № 1 (10).-С. 252–267.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By