Імерсивні технології в початковій освіті
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Академія Державної пенітенціарної служби
Abstract
Стаття присвячена проблемі використання імерсивних технологій у початковій освіті. З’ясовано, що імерсивні технології за останні роки стрімко розвинулись від сумнівно перспективних до трендових та скрізь використовуваних. Доведено, що введення їх в освітній процес Нової української школи є потребою сьогодення та чинником підвищення якості освіти. Визначено мету статті: вивчити особливості використання імерсивних технологій в початковій освіті. Уточнено сутність імерсивних технологій.
Виділено складові імерсивних технологій: реальну (об'єктивну), доповнену (додану) та віртуальну реальності. Висвітлено якісні характеристики застосування імерсивних технологій у початковій освіті. Наведено приклади використання імерсивних технологій у процесі вивчення різних освітніх галузей початкової освіти, зокрема: мовно-літературної, математичної, природничої, інформатичної, здоров’язбережувальної, технологічної, громадянської та соціальної історичної, і мистецької та фізкультурної. Визначено, що застосування імерсивних технологій у початкових класах містить: віртуальні екскурсії, віртуальні лабораторії, AR-книги, AR-ігри, 3D-моделювання. Запропоновано деякі застосунки імерсивних технологій для використання в початковій освіті. У процесі вивчення особливостей імерсивних технологій у початковій освіті визначено переваги та недоліки їх застосування. З’ясовано, що імерсивні технології сприяють підвищенню якості освітнього процесу, роблячи його більш інтерактивним,
адаптованим та захопливим для школярів; розширюють можливості навчання; сприяють кращому розумінню складних концепцій; стимулюють мотивацію та інтерес до навчання, пам’ять і зосередженість, творчість і активність молодших школярів. Виявлено, що використання імерсивних технологій в освіті значно розширює інструментарій сучасного фахівця.
The article is devoted to the problem of using immersive technologies in primary education. It was found that immersive technologies have rapidly developed in recent years from doubtfully promising to trendy and used everywhere. It has been proven that their introduction into the educational process of the New Ukrainian School is a need today and a factor in improving the quality of education. The purpose of the article is determined: to study the peculiarities of the use of immersive technologies in primary education. The essence of immersive technologies has been clarified. The components of immersive technologies are highlighted: real (objective), augmented (added) and virtual reality. The qualitative
characteristics of the use of immersive technologies in primary education have been determined. Examples of the use of immersive technologies in the process of studying various educational fields of primary education are given, in particular: language and literature, mathematics, natural sciences, informatics, technology, social and health care, civics and history, art and physical education. It was determined that the use of immersive technologies in primary classes may include: virtual tours, virtual laboratories, AR-books, AR-games, 3D modeling. Some applications of immersive technologies for use in primary education are proposed. In the process of studying the features of immersive technologies in primary edu
cation, the advantages and disadvantages of their use were determined. It was found that immersive technologies contribute to the improvement of the quality of the educational process, making it more interactive, adaptable and exciting for schoolchildren; expand learning opportunities; contribute to a better understanding of complex concepts; stimulate motivation and interest in learning, memory and concentration, creativity and activity of younger schoolchildren. It was found that the use of immersive technologies in education significantly expands the toolkit of a modern specialist.
Description
Швардак М. В. Імерсивні технології в початковій освіті//Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки.- 2023.- № 2(11).-С. 227–239.
